Since 2010

Since 2010

Monday, April 11, 2011

Ini bulan yang Busy

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Bulan yang membazirkan DUIT GAJI i..
hahahaha.. KUAT SHOPPING...
eh...silap topik
BUSY LA

entah la...mungkin sbb pt masuk beramai2 ke ward setiap kali DisCaj secara Beramai2
Sakura sangat takut kalau ia masuk secara serentak dan beramai2 ni
susah taw nak handle kalau pt masuk serentak.. nak tak nak kena terima..
Itulah TUGAS namanya

"kerje banyak lagi tak siap"
hey, Sakura nie mmg mcm nie...mana taknya asyik tangguh 
SEBAB suke on9, blogging , dan fb..
hah tue die... kate dah insaf...

bile? bile?

okay..ari nie checklist yang perlu dan wajib dilakukan ialah
siap kan kertas kerja (A & B) banyak tueee
dan cuci kereta..sebulan dah kot...(sbb ujan la ni) eh, nak salah kan ujan plakkk..


RAJIIIN sila lah RAJIN sakura oiiii..

sekian...
 

4 comments:

FurBall said...

good luck lah cik misi..mmg mcm tuh lah..bila dah kerja mmg selalu sibuk..belajar lagi syok kan??jejeje

Fatin Sakura said...

thanx mus..hehe..mmg btol blajar lg bagus dri kerje... x payah susah2 nak request cuti panjang...hanya enjoy bila asignment dah siapp...uhuhu rinduuu

aLieF si Muncung ManiS said...

bak sikit rajin tu..alief nak..alief skrg makin malas..huhuhu

Fatin Sakura said...

sila ambik rajin hak milik mus...die lg rajin hahaha :P