Since 2010

Since 2010

Saturday, September 4, 2010

Ada apa dengan Sakura?

Assalamualaikum , Salam Sejahtera.

Ape kess?
Sebenarnya Sakura takde bende nak cerita sangat. ehehe , macam2 cerita ade... salah satu nak cerita pasal, urm...Sakura akan start keje 19 hrbulan 9 nie....., Sakura tak nakkk..ohoho...Sakura terpaksa mengadap buku2 lama lama la sangat skrng nie, sbb tu jarang on9.. Apa yang Sakura belajar sebelum nie...dalam kata lain, hilang dari ingatan. Ohoho... Sakura kena kurangkan aktiviti on9 , sorry everyone..Anyway, pasal bab raya plak, family Sakura beli2 yang da siap, so no need to worry. ehehehe. Bab makanan setel2 awal. Biskut raya ade, kueh raye ade, baju raye ade...dan yang sewaktu dengannya. Ari nie Sakura tak berapa sehat + emotional, tak tahu kenape..uhuhu ,...sementara Sakura bercuti nie , Sakura ambil peluang untuk tambah pahala 10 malam terakhir Ramadhan, mudah - mudahan ketemu dengan Lailatulqadar.. arghh..maseh serabut bila teringat hal keje..uhuhu....urmm..anyway Sakura tengah enjoy menonton kdrama My Girlfriend Nine Tail Fox, muahaha...ottoke...cute! Malam nie ade cerekarama Al-Rayyan kat tv3 ohoho.. and td baru jer lepas tengok TEKKEN the movie....(favourite game Sakura kat PS1,PS2,XBox)bole tahan walaupon lari jalan cerita..tu saje kot bwat mase nie...erkkk (terpikir satu mende tapi x ingat ape)..okay la...hingga ketemu lagi.. sekian..

No comments: