Since 2010

Since 2010

Sunday, June 26, 2011

Telefilm : Unsigned Grave huhuhuhu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Unsigned Grave??? Apo pon x bleh..hahaha (sorry Sakura still terjangkit virus Maharaja Lawak)

Straight to the point!! Untuk tidak dikatakan tak up-to-date maka... entry ini diadakan...
Bagi yang ade Piring Grey yang tak boleh kena ujan, mesti anda tahu mengenai Telefilm ni.

Yup Anda semua mesti tengok.! Sebab ini telefilm gabungan korean + malaysia.

Dalam kata lain Kubur Tak Bertanda ini dilakonkan oleh Shaheizy Sam (M'sia) , Yana Samsudin (M'sia), Keun Nim (Korea) & Lee yan (Korea).

Kenapa mesti tengok??? Sila bandingkan orang korea yang berlakon dengan orang Malaysia berlakon. Mana lagi mantap. Di samping itu boleh lah jugak kita tengok kualiti film (kamera/lighting/arahan/jalan cerita/skrip) .. bagi Sakura selama ini ialah Film kite sedkit kureng dari segi gaya lakonan dan teknik penceritaan.



Credits to : http://www.dauspozi.com/2011/06/trailer-kubur-tak-bertanda-di-astro.html

Bila nak tengok?? Malam nie 26 Jun 2011 pkol 10.00 mlm.. tapi Sakura dah terlepas nak tengok.. ade siaran ulangan tak???? perghhh.. siot sedih..

p/s: bagi orang yang minat kdrama, anda pasti x nak lepaskan peluang ni kan??

No comments: