Since 2010

Since 2010

Monday, July 19, 2010

Tahniah!

Hari ni Sakura telah mengambil keputusan peperiksaan LJM yang telah lama Sakura nantikan, Alhamdulillah Sakura lulus. Macam tak percaya ... sebab Sakura kurang yakin dengan diri Sakura dengan perkara yang Sakura tidak pakar ni. Kuasa tuhan, Sakura lulus, doa Sakura dimakbulkan. Impian keluarga, pensyarah, dan rakan- rakan turut tercapai.

Tahniah buat semua kawan Sakura yang telah berjaya melepasi cabaran sebelum bekerja ini, tidak kira yang ijazah ataupun yang diploma.
Sakura masih ingat lagi riak muka kawan - kawan Sakura yang menunggu keputusan tadi, ada yang pucat, ada yang tak tenteram, ada yang bisu dan macam - macam perangai lagi. Maklumlah ini mengaitkan masa depan masing - masing.
Buat yang gagal, Sakura percaya mereka masih belum gagal sepenuhnya, sebab gagal yang sepenuhnya ialah mati. Sebab selagi kita hidup, kita masih boleh mengubah nasib kita, kalau mati confim lah kita tak boleh ubah nasib kita.

Nie gambar sebilangan kawan Sakura yang telah mengambil result mereka, oh sorry, Sakura lupa nak ambil gambar Sakura sendiri. hehe.

Photobucket

No comments:


BLOGGERS MALAYSIA