Since 2010

Since 2010

Saturday, February 19, 2011

Hah? Ada apa kat Padang USMKK?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

^_^

Ni entry JOM SIHAT bersama Sakura..ehehe
2 hari yang lepas, Sakura telah turun padang..opss bukan simpulan bahasa ok, tp betul2 turun di padang Golf usmkk..
bukan main golf...tapi pergi jogging. Eh, kamu x pecaya Sakura yang malas tahap Ultraman nie boleh pergi jogging.
Ape - apepon...Sakura pon nak jadi sihat. Kuat. dan berteNaga...ahaha.. :P

bertemankan seorang rakan khas dari UITM. hoho..Sakura pon berjoggingla...

padang usm da banyak berubah..makin cantik dengan bangunan baru tapi.. padang golf dah makin kecil...sedihnye

hah, nampak kaki sapa kat ujung sana nun? itu kaki si Eyra.. haha..maafla Sakura x berniat nak hambik gambar kamo...letih si Eyra dok posing sorang2..ehehe

Sakura dah tunjuk bukti Sakura turun padang , berenti dkat pitstop kejap ambil udara segar + ambil gambor..muahaha

senyum2 jgak, ati2 pon kena ati2 jgak, muke kena maintain senyum walaupon nak jatuh...x seimbang tuh..haha

nie salah satu bangunan yang da siap tapi blum guna pakai lagi kat padang tu..hurm...untuk apa yer?

letih woh jog kat sini, mau x nye, satu keliling padang golf tue..bukan padang yang kecik ...besar punye..adoi..semput noh... sempat lagi ambil gambar musim luruh nie...cantik kan..ehehe..

nak dijadikan cerita satu round jer Sakura joging sebab dah lewat hari tuw, hari lain la plak ye..uhuhu

sekian

p/s: Sakura ni rajin la bila dah nengok berat bertambah ..hehe ;)

3 comments:

FurBall said...

tuh r...org suh jog slalu tamo..nak duk kerja kat ward jew..erk!!!ahhaha

Lina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fatin Sakura said...

yela2...tgh insaf la ni...haha